כאן תוכלו לראות דוגמאות לחלק מהעבודות שלי בעולם הדיגיטל.
החל מניהול סושיאל מלא, ליווי לבעלות עסקים ויצירת תוכן.
תחת משרד הפרסום Brief
ניהול את כלל פעילות הדיגיטל של הפסטיבל – משלב התכנון ועד הביצוע בפועל.
ריכוז התוכן והעברתו לכותבי תוכן ועבודה צמודה אל מול המעצבת. אחראית על העלאת התכנים לפלטפורמות השונות, תוך עבודה שוטפת מול צוות הפקת האירוע.
במהלך תקופת הפסטיבל העליתי סטוריז שבועיים ופוסטים שוטפים, תוך התאמה של התוכן לקצב האירועים והאווירה הייחודית של הפסטיבל.
תחת משרד הפרסום Brief
פרויקט שמשלב אהבה לספרים, קריאייטיב וחשיבה אסטרטגית.
במסגרת העבודה אני אחראית על ניהול מלא של הערוצים הדיגיטליים, קופירייטינג מדויק, יצירת קריאייטיב שמחבר קהל רחב, איתור משפיענים, צילום ועריכת סרטונים שמביאים את הסיפורים לחיים.
כל אלו – נועדו להכניס את הקסם של ספריית פיג'מה לעולם הדיגיטלי
תחת משרד הפרסום Brief
יצירת פוסטים אורגניים שמספרים את הסיפור של המחלקות והקורסים, כתיבת קופי לקמפיינים ממומנים, גיבוש בריפים לעיצוב, והפקת ניוזלטר חודשי.
המטרה היא לחבר קהל חדש לעולם היצירה והאמנות ולעורר השראה בקרב קהל היעד – אמנים בתחילת דרכם ועד אנשים שרוצים ללמוד מקצוע.
תחת משרד הפרסום Slice
ניהול הסושיאל של ד״ר חגית אופיר כולל ימי צילום קבועים שמייצרים תוכן מדויק ואסתטי, פוסטים אורגניים שמספרים את הסיפור המקצועי שלה בתור מנתחת פלסטית וסטוריז שבועיים שמלווים את הקהל בתהליך טיפולי אמיתי. הכל נעשה ברגישות, עקביות והבנה עמוקה של האישיות השקטה והבטוחה של חגית – כך שהנוכחות הדיגיטלית נשארת מקצועית, נאמנה לאמת ומחוברת לקהל.
יום צילום שבמהלכו יצרתי סט חומרים אסתטי ואחיד לשימוש שוטף ברשתות החברתיות – בהתאם לרפרנסים שנבנו מראש ולשפה הוויזואלית של הסטודיו.
הפקתי וערכתי סרטוני תוכן המותאמים לסגנון הקיים בעמוד, לצד תכנון קריאייטיב מדויק שמייצר המשכיות ויזואלית ומחזק את נוכחות המותג.
מסלול קופירייטינג וקריאייטיב
במסלול הקופירייטינג והקריאייטיב במכללת תרצה גרנות למדתי איך להפוך תובנה אמיתי לרעיון יצירתי,ואיך רעיון טוב הופך לקונספט שמוביל קמפיין.
פרויקט הגמר כלל מחקר מעמיק, פיתוח קונספטים מקוריים, כתיבת קופי והעברת החזון לעיצוב – עד ליצירת קמפיין סופי.
כל פוסטר שנוצר במסגרת הלימודים יכול להיות מתורגם גם לתסריט לפרסומת, קונספט לדיגיטל עבור המותגים.